Відомості з Держреєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків можна отримати в електронному вигляді
З використанням електронного цифрового підпису платники податків можуть отримати відомості з Держреєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків. В допомогу платникам податків ДФС України запровадила саме такий новий електронний сервіс.
Докладнішу інформацію про електронний сервіс "Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису" можна отримати на єдиному веб-порталі ДФС України у рубриці «Фізичним особам».
Фахівці фіскальної служби районузвертають увагу, що для отримання послуги фізична особа – платник податків повинна сформувати відповідний запит в електронному вигляді, підписати його електронним цифровим підписом та надіслати на електронну адресу "Єдиного вікна подання електронної звітності ДФС".
За результатами обробки запиту на електронну адресу платника надходить відповідь, що містить відомості про суми доходів.
Звертаємо увагу, що фізична особа – платник податків відповідно до норм Закону України "Про захист персональних даних" може сформувати запит на отримання інформації виключно про себе, інформація щодо третіх осіб у відповідь на такий запит не надається.
З метою формування запиту про доходи треба використовувати "Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності/запитів до "Єдиного вікна подання електронної звітності", яке розміщене на офіційному вебпорталі ДФС у рубриці "Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді" та є загальнодоступним для використання.
В зазначеній рубриці розміщено детальну інструкцію щодо користування програмним забезпеченням "Порядок формування запиту та отримання відповіді".